Quadient Inspire

Skapa den ultimata kund resa!
Öka kundupplevelse (CX) och förbättra avkastningen samtidigt
.

Skräddarsydd kundkommunikation ger meningsfulla kund resor.
Se videon ovan.

_____________________________________________________________________________________________________________________

Quadient Inspire - kortfattat
Quadient Inspire är en samlad mjukvara för att säkerställa optimal kundupplevelse. Allt levereras från en enda plattform.

Vad är kundupplevelse? (CX)
Den positiva kundupplevelsen kommer från
att leverera individuellt och relevant innehåll ...

... när kunden vill ha det
(Timing)
... där kunden vill ha det
(inkorg, på begäran, e-box, brevlåda etc.)
... hur kunden vill ha det
(email, sms, bestseller lista, rekommenderat brev, etc.)

 

 

 

Create & Connect ...

Skapa
Skapa sofistikerade kundrecensioner snabbt och enkelt med dra och släpp och anpassade designalternativ.

 

Anslut
Anslut kundresor till realtidsdata och kundkommunikation för omedelbar förhandsvisning av kontaktpunkter längs resan.

Sofistikerade kundresor med Customer Journey Mapping

... Collaborate & Act

Samarbeta
Samarbeta över innehåll och dela i realtidskommunikation genom Inspire Customer Journey "social commenting".

Act
Reagerar snabbt genom att kommunikationsdesigners kan visa och göra föreslagna ändringar i realtid.

 

Samarbetar och reagerar snabbt på realtidsändringar

Sett ur företagets synvinkel

  • Ökad kundlojalitet leder till ökade återköpsräntor
  • Grafisk översikt över den enskilda kundens inköpsresa. I realtid! Och för alla medier!
  • Kortare svarstid för skräddarsydda marknadsaktiviteter
  • All kommunikation från 1 plattform
  • Enklare produktion av personlig, strömlinjeformad kommunikation till den enskilda kunden
  • Minskade arbetskraftskostnader från färre, interna "experter" och konsulter
  • Färre interna "anställdas silor" för samarbetet mellan avdelningarna
  • Ökad medarbetarnas tillfredsställelse från enklare, övergripande uppgifter
  • Enkel och förbättrad dataintegration
  • Enkel översikt och sammanhållning för varje kunds data (GDPR relevant)
  • Förbättrad ROI totalt
Quadient Inspire ökar företagets effektivitet på otaliga sätt

Sett ur kundens synvinkel

  • Kunden mottar endast relevant kommunikation på egen väg
  • Kunden har valfri kommunikationskanal (köp via app, MMS på hämtning, e-postfaktura, e-post med heta nyheter, katalog på tryck, allt efter beställning etc.)
  • Kunden får en övergripande kundupplevelse totalt (Customer Experience).

 

Kunden väljer hur de får informationen som är relevant för dem

Strömlinjeformade processer och ökad effektivitet

 

  • Skapa, godkänna och skicka meddelanden snabbt från en enda plattform via en mängd kanaler
  • Färre interna "anställdas silor" för samarbetet mellan avdelningarna
  • Använd befintliga data och mallar för att producera personlig omni-kanal kommunikation

Ge mer makt till anställda och uppnå öppenhet

  • Ge dina anställda makt för att göra innehållsändringar
  • Minska bördan på IT-avdelningen
  • Snabbare granskning och godkännande processer
  • Guidade kundservice anställda genom alla interaktioner

 

Ge dina anställda mer makt

Se videon ovan, hur enkelt det kan vara så:

Få en översikt över kundresan (via Customer Journey Mapping)
Gör relevanta innehåll till dina kunder. När de vill ... och vart de vill!
Möt kundens önskemål och önskemål
Kontakta kunder på alla kanaler. Utan användning av experter!
Servera kunder snabbt och enkelt
Samla all data på ett ställe. Och få kvalitetsbedömningen automatiskt

Kundupplevelse berör oss alla som konsumenter. Och om det görs enkelt och personligen kommer kunden att komma tillbaka. Titta på videon ovan.