Hantera dokument fysiskt och digitalt i flera kanaler

Mail4Business från Neopost är en användarvänlig och flexibel mjukvara utvecklad av Neopost Document Solutions. Denna web-baserade multikanallösning hanterar kundkommunikation på ett enkelt sätt. Vår lösning hjälper dig berika, hantera och ha full kontroll på din kundkommunikation, vilket gör det till en klok investering inte bara idag utan även för framtiden.

Måste du hantera olika dokumentformat i olika kanaler när du ska kommunicera?

Automatisk dokumenthantering i flera kanaler

Mail4Business är ett enkelt och kostnadseffektivt sätt att automatisera och hantera dokumentutskick, hög integritet, ser till att rätt mail alltid når rätt person. Hantera utskrifter och kuvertering i bara några klick. Systemet effektiviserar skapandet av dokument, berikar innehållet och utseendet, ökar säkerheten, hanterar adressering, minskar arbetstid och möjliggör tillväxt. Mail4Business ger dig möjlighet att omstrukturera och berika ditt nuvarande flöde av dokument så att du kan optimera utskrifter och minimera dina postala kostnader. Mail4Business är en webbaserad lösning och är utvecklad för att vara enkel och lätt att använda. Självklart bidrar Mail4Business till en bättre miljö.

Riktad tryckt och digital kommunikation

Mail4Business från Neopost hjälper företag att garantera säkerhet och integritet i sin kommunikation vilket medför minskade kostnader och ökad flexibilitet i kontakten med kunder, leverantörer och anställda.

Neoposts experter har erfarenhet av kommunikationsprocesser, de förstår din nuvarande process och hjälper till att identifiera områden med förbättringspotential och definierar rätt lösning för att garantera att maximal lönsamhet uppnås.

Kostnadsbesparing

Kostnadsbesparing

Spara in på frankering då du grupperar och slår ihop dokument och utskick. Möjliggör ändringar i realtid utan IT-avdelningens hjälp. Kommunicerar direkt med ERP/CRM – system vilket håller nere IT-investeringar.
Produktivitet

Produktivitet

Lätt att använda och konfigurera. Användargränssnittet är enkelt att förstå. Processhantering och automatisering från början till slut. Hanterar in-och utgående dokument i standardformat: pdf, PCL, TNO, Postscript.
Processhantering

Processhantering

Kan enkelt integreras med Neoposts kuverteringsmaskiner för att skapa en automatiserad och effektiv posthantering. Lägg till streckkoder på några sekunder för säker och flexibel hantering av brevinnehåll. Rätt brev till rätt person, endast korrekt fyllda kuvert skickas iväg. Centraliserad dokumenthantering. Stödjer streckkoder i olika format OMR, BDR, 2D. Flerspråkig dokumenthantering
Kommunikation

Kommunikation

Använd textigenkänning, lägg till specifika dokument eller kampanjer för utvalda kunder. Genom att använda streckkoder garanteras att rätt dokument skickas till rätt person vid rätt tillfälle. Möjliggör specifikt varumärkesbyggande. Skickar information i den kanal mottagaren själv valt (post, email, web, e-faktura)

Since investing in Neopost’s mailing solutions we’ve been able to process all our inbound and outbound post 80% quicker than we did previously.

Specifikationer

Funktionell effektivitet

Lätt att använda och konfigurera

Användargränssnittet är enkelt att förstå.

Hantera och automatisera hela dokumentprocessen.

Stödjer streckkoder i olika format OMR, BDR, 2D.

Hanterar in-och utgående dokument i standardformat: pdf, PCL, TNO, Postscript.

Kommunikationskvalitet & säkerhet

Centraliserad dokumenthantering

Flerspråkig dokumenthantering

Skickar information i den kanal mottagaren själv valt (post, email, web, e-faktura).

Stödjer streckkoder i olika format OMR, BDR, 2D.

Budgetoptimering

Spara in på frankering då du grupperar och slår ihop dokument och utskick.

Möjliggör ändringar i realtid utan IT-avdelningens hjälp.

Kommunicerar direkt med ERP/CRM – system vilket håller nere IT-investeringar.

Med pekskärm i fullfärg styrs och övervakas mas...

Produktivitet, flexibilitet och användarvänligh...

DS-75i gör det möjligt att skicka information p...